Доставка по Україні!
Трактор ДТЗ 5404 (40 л.с., 4 цилиндра, 4х4, ГУР, КПП 8+8)
Сучасний повнопривідний універсальний трактор ДТЗ 5404 оснащений потужним двигуном об’ємом 2545 см3, модернізованою коробкою перемикання передач з окремим реверсом, забезпечують 8 швидкостей для руху вперед, та 8 швидкостей для руху заднім ходом; посилена трансмісія вирізняється низьким рівне шуму; потужний навісний механізм; швидко роз’ємне буксиру вальний пристрій; гідравлічне рульове управління. Завдяки конструктивним особливостям, просторому компонуванню робочого місця водія та ергономічному розташуванню органів управління, трактор забезпечує високий рівень комфорту роботи оператора.
На трактор ДТЗ 5404 надається гарантійний термін експлуатації 3 роки.
Конструктивні особливості:
• Коробка передач 8+8
• Окремий важіль реверсу на рульовій колонці.
• Повітряний фільтр із високим забірником та циклоном
• Спіраль підігріву повітря у впускному колекторі.
• Зчеплення подвійної дії
• Гідравлічне рульове управління з окремим масляним бачком та насосом
• Великий паливний бак під капотом
• Магістраль повернення палива від форсунок
• Розширювальний бачок системи охолодження
• Високий кліренс та агропросвіт
• Зручне розташування всіх важелів та інших органів керування
• Просторе місце оператора
• Зручні підніжки з обох боків
• Посилений гідронавісний механізм із демпфером та безступінчастим регулюванням висоти нижніх тяг
• Окремий гідронасос для навісної системи
• Нижні тяги розсувні
• Гідравлічна система оснащена масляним фільтром
• Гідроциліндр рульового управління закритий захистом
• Амортизатори для легкого і зручного піднімання капота
• Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині
• Кріплення дисків коліс на закладних болтах
• Блокування диференціала заднього моста
• Потужна передня оптика
• Широкі педалі з великим ходом
Комплектація:
• Комфортне сидіння водія на амортизаторі, регулюється за висотою і відстанню до керма
• Електричний генератор 750 Вт
• Плавкі електричні запобіжники автомобільного типу
• Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчик напруги бортової мережі, аварійний заряд акумулятора та ін.)
• Великі дзеркала заднього виду на жорстких кронштейнах
• Електрична розетка для причепа
• Маятниковий причіпний пристрій для буксирування причепа
• Гідравлічний роз’єм
• Рукоятка швидкого рулювання на кермі
• Передні крила з бризковиками
• Передні навісні вантажі 4х18 кг
• Вантажі заднього колеса 4×45 кг
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 40 (29,4) |
Колісна формула | 4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 9,2 |
Рульове управління | ГОРУ |
Формула перемикання передач | (4х2)+(4х2) |
Муфта зчеплення | 2-дискова |
Кабіна | - |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3600х1400х2070 |
Експлуатаційна маса, кг | 1983 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | CF 4B40T |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 4, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 2545 |
Турбонадув | - |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2400 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤ 275 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (185-190) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | на педалі зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Об’єм паливного баку, л | 36 |
Паливний фільтр грубого очищення | фільтр відстійник |
Паливний фільтр тонкого очищення | CX0706 |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із напівпрозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | спіраль накалу |
Декомпресор | - |
Система змащення | комбінована, насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 6,0 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | 2-дискова |
Основна коробка передач | 4 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | + |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,6-27,0 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,5; 9,4 |
Гальма | на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | педаллю |
Передній міст | ведучий, що підключається |
Рульове курування | гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 7.50-16 |
Розмір задніх шин | 11.2-28 |
Колісна база, мм | 1850 |
Колія передніх коліс, мм | 1300, 1340 |
Колія задніх коліс, мм | 1420, 1500, 1620, 1700 |
Кліренс, мм | 350 |
Агротехнічний просвіт, мм | 400 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,0 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 2,5 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 4х20 / 2х45 |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 12,0 / 4,0 |
Тип мастила в ГОРУ | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 650 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напор/злив + 1 злив) |
Передня навісна система | - |
Буксирувальний пристрій | знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540; 1000 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | нижні тяги з регулюванням, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно по різьбі, бічні розтяжки – ланцюгові |
Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 6,5 |
Додаткове обладнання | - |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Додаткові підніжки | з лівого боку |
Сидіння водія | підпружинене, з підлокітником |
Панель приладів | п’ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Вимикач маси | + |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струиу, 14, 350 |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, таблички для кріплення номерних знаків |
Інше обладнання | - |
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Галузі застосування трактора | Сільськогосподарські |
Призначення трактора | Універсально-просапні |
Потужність | 40 к. с. |
Об'єм двигуна | 2545 куб. см |
Об'єм паливного бака | 36 л |
Підйомна сила | 650 кг |
Маса | 1983 кг |
Тип двигуна | Дизельний |
Номінальна частота обертання валу | 2350 |
Вага | 1983 |
Теоретична швидкість руху вперед | 27 |
Теоретична швидкість руху назад | 9.4 |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Немає |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Витрата палива | 275 |
Колісна база | 1850 |
Колісна формула | 4×4 |
Габаритні розміри | |
Довжина | 3600 мм |
Ширина | 1400 мм |
Висота | 2070 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Стан | Нове |
- Ціна: 384 300 ₴