Мототрактор KENTAVR 160B (16 к.с., фреза, додатковий генератор, колеса 5.00-12/6.50-16)
94 500 ₴
- В наявності
- Код: 157624
+380 (67) 380-24-34
Київстар- +380 (50) 170-50-01Vodafone
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Мототрактор KENTAVR 160B
Компактний, маневрений, недорогий, але при цьому багатофункціональний та надійний задньопривідний трактор. Відрізняється найбільш просторим та зручним місцем водія серед аналогічних за конструкцією тракторів. Дозволений до експлуатації на дорогах загального користування. Має рамне компонування, економічний одноциліндровий дизельний двигун з водяним охолодженням та електростартером, гальма барабанного типу, сухе багатодискове зчеплення. Передача від двигуна на коробку передач - клинопасова, коробка передач забезпечує 6 швидкостей переднього ходу і 2 заднього.
Конструктивні особливості:
- Просторе місце водія, зручне розташування органів керування
- Важіль перемикання передач зміщений ліворуч до кожуха ремінної передачі
- Коробка передач комбінованого типу (3+1)х2
- Подовжені піввісі заднього моста (плавне регулювання колії)
- Розсувна передня балка (ступінчасте регулювання колії)
- Висока стійка кріплення переднього мосту з прес-маслянкою для осі коливання
- Механічне рульове управління
- Регульований нахил та надійне кріплення рульової колонки
- Посилене кріплення двигуна із зручною натяжкою ременів
- Електрогенератор та гідравлічний насос із окремими ремінними приводами від маховика двигуна
- Електрогенератор потужністю 200 Вт захищений від атмосферних опадів
- Гідравлічна система з плаваючим режимом роботи
- Зручне розташування гідророзподільника – на рамці праворуч від сидіння водія
- Гідроциліндр закріплений на жорсткій рамці сидіння
- Окремий масляний бак для гідросистеми на правому крилі
- Стартер редукторного типу
- Наявність ручного важеля з фіксатором для регулювання подачі палива
- Задні гальма барабанного типу, одна загальна педаль гальм
- Зручне та надійне гальмо стоянки з важелем автомобільного типу
- Повітряний фільтр контактно-масляного типу
- Ведучий шків ремінної передачі з п'ятьма струмками
- Три клинових ременя В-3500
- Пружинний механізм автоматичного натягу ремінної передачі
- Трикулачкове багатодискове зчеплення, вбудоване у ведений шків
- Блокування півосей заднього моста
- Важіль керування декомпресором виведено на корпус панелі приладів
Комплектація:
- Передні та задні колеса з протектором "Ялинка"
- Передні крила подвоєної ширини на посиленому кріпленні та з гнучкими бризковиками
- Гідравлічна система для заднього навішування: гідроциліндр та комплект шлангів
- Висока вихлопна труба та глушник з нержавіючої сталі
- Великі дзеркала заднього виду на кронштейнах, що обертаються
- Рукоятка швидкого обертання керма "ледарка"
- Покажчик тиску масла, покажчик температури охолоджуючої рідини, лічильник мотогодин, вольтметр
- Звуковий сигнал із кнопкою на кермі
- Повний комплект світлових приладів - дальнє/ближнє світло, покажчики поворотів, стопи, габарити
- Аварійна сигналізація
- Задня фара робочого світла, світлодіодні задні ліхтарі
- Комбінований перемикач режимів роботи електроосвітлювальних приладів
- АКБ ємністю 60 А∙год
- Вимикач маси – у захищеному, але легкодоступному місці
- Ящик для ЗІП на лівому крилі
Технічні характеристики:
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 16 (11,7) |
Колісна формула | 4х2 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 3,1 |
Рульове управління | Механічне |
Об'єм двигуна, см3 | 709 |
Формула перемикання передач | (3+1)х2 |
Муфта зчеплення | Одноходова |
Кабіна | - |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2200х1100х1230 |
Експлуатаційна маса, кг | 490 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | JD16 |
Тип двигуна | Дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 1, горизонтальне |
Об'єм двигуна, см³ | 709 |
Турбонадув | - |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2200 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤252 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) | 12,7 (130) |
Система запуску | Електростартер, ручний стартер |
Безпечний пуск | - |
Система охолодження | Рідинна радіаторна |
Розширювальний бочок системи охолодження | - |
Об’єм паливного баку, л | 9,0 |
Паливний фільтр грубого очищення | Сітка в паливному баку |
Паливний фільтр тонкого очищення | Відстійник на крані з паперовим єлементом |
Повітряний фільтр | 2-ступеневий, контактно-масляного типу |
Підігрів повітря у впускному колекторі | - |
Декомпресор | Важільний |
Система змащення | Комбінована: насосом та розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | Сітка на забірнику |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 1,9 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | Механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | Дводискова, суха, постійно замкнута |
Основна коробка передач | Три передачи вперед, одна назад |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | - |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,24-22,78 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,72-6,97 |
Гальма | Барабанні механічні |
Стоянкове гальмо | З блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | Зблокування півосей |
Передній міст | Не ведучий, розсувний |
Рульове управління | Механічне |
Гідроциліндр рульового управління | - |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 5.00-12 |
Розмір задніх шин | 6.50-16 |
Колісна база, мм | 1360 |
Колія передніх коліс, мм | 950, 1050, 1150, 1250 |
Колія задніх коліс, мм | 980-1300 |
Кліренс, мм | 315 |
Агротехнічний просвіт, мм | 350 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 2,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 1,8 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) | - |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | Трансмісійне ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 4,0 / - |
Тип мастила в ГОРУ | - |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | - |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | Мотоблочного типу |
Привід гідропідйомника | Гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | - |
Управління гідропідйомником | Гідророзподільник чотирьохпозиційний з плаваючим режимом |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремий бак на задньому правому крилі |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | - |
Передня навісна система | - |
Буксирувальний пристрій | Мотоблочного типу |
Вал відбору потужності (ВВП) | - |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | - |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | - |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | - |
Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 4,0 |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Додаткові підніжки | - |
Сидіння водія | Відкидне на пружині, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників |
Панель приладів | З окремими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 60 |
Вимикач маси | Важільного типу |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | 14, 200 |
Світлове обладнання | Основні передні фари, задня фара, габарити, передні та задні покажчики поворотів, стоп-сигнали |
Електророзетка для підключення причепа | - |
Інше електрообладнання | - |
Комплектація | Дзеркала заднього виду, металеві задні крила, металеві передні крила збільшеної ширини з гнучкими бризковиками, вихлопна труба з глушником з нержавіючої сталі, ящик для ЗІП |
Інше обладнання | - |
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Kentavr |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Потужність | 16 к. с. |
Об'єм двигуна | 709 куб. см |
Об'єм бака | 9 л |
Тип приводу коліс | Задній |
Колісна формула | 4×2 |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Витрата палива | 249 г/кВт*ч |
Колір | Зелений |
Вага | 490 кг |
Колісна база | 1360 мм |
Тип двигуна | Дизельний |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Немає |
Кількість передач | 6 вперед/2 назад |
Кількість циліндрів | 1 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 94 500 ₴