Кошик
135 відгуків
+380 (67) 725-67-29
+380 (50) 170-50-01
Інтернет-магазин "МЕНТОЛ"
Кошик

Трактор ДТЗ 5404К (40 к.с., 4 циліндра, 4х4, ГУР)

472 025 

  • Під замовлення
  • Код: 44523
clockВідправка з 23 квітня 2024
Трактор ДТЗ 5404К (40 к.с., 4 циліндра, 4х4, ГУР)
Трактор ДТЗ 5404К (40 к.с., 4 циліндра, 4х4, ГУР)Під замовлення
472 025 
+380 (67) 725-67-29
Київстар
  • +380 (50) 170-50-01
    Vodafone
+380 (67) 725-67-29
Київстар
  • +380 (50) 170-50-01
    Vodafone
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Доставка по Україні!

Трактор ДТЗ 5404К (40 к.с., 4 циліндра, 4х4, ГУР)

Універсальний трактор ДТЗ 5404К обладнаний просторою та комфортною кабіною з вентиляцією та опаленням.

Завдяки ізольованості кабіни, гарному огляду та високій маневреності, трактор ідеальний для всесезонної експлуатації в будь-яких кліматичних умовах.

Може використовуватися в різноманітних сферах діяльності: сільське господарство, садівництво (в т.ч. й під час робіт з отрутохімікатами, рідкими добривами), лісівництво, комунальне господарство, будівельні роботи тощо.

На трактор ДТЗ 5404К надається гарантійний термін експлуатації 3 роки.

Конструктивні особливості:

  • Великий паливний бак під капотом
  • Повітряний фільтр із високим забірником і напівпрозорим циклоном
  • Датчик наявності води в паливному фільтрі
  • Магістраль повернення палива від форсунок
  • Розширювальний бачок системи охолодження
  • Система підігріву повітря на вхідному колекторі
  • Система безпечного пуску
  • Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною
  • Нова концепція перемикання передач: 8 + 8
  • Дводискове зчеплення
  • Гідравлічне рульове управління з окремим масляним бачком
  • Окремий гідравлічний насос для рульового управління
  • Гідроциліндр рульового управління закритий захистом
  • Передній міст портального типу з бічними редукторами
  • Вимикальний привід переднього моста
  • Високі кліренс та агропросвіт
  • Регульовані передня та задня колії
  • Блокування диференціала заднього моста
  • Кріплення дисків коліс на закладних болтах
  • Вентилі камер коліс закриті захисними козирками
  • Кабіна з опаленням і повним круговим оглядом – 360°
  • Просторе місце водія
  • Зручне розташування всіх важелів та інших органів керування
  • Важіль перемикання передач зміщений впритул до правого крила
  • Окремий важіль реверсу на рульовій колонці
  • Широкі перфоровані педалі підвісного типу
  • Рульова колонка з регульованим кутом нахилу
  • Електроперемикачі зверху на приладовій дошці – не заважають, зручно перемикати
  • Міцний дах кабіни не схильний до корозії
  • Широкі дверні отвори
  • Двері відчиняються майже на 90°
  • Люк у даху відчиняється на обидві сторони
  • Двері, бічні кватирки та заднє скло ставляться на фіксатори при провітрюванні
  • Сходи в кабіну з обох боків
  • Амортизатори для легкого і зручного піднімання капота
  • Потужна передня оптика
  • Посилений гідронавісний механізм із демпфером
  • Безступінчасте регулювання висоти нижніх тяг
  • Окремий гідронасос для навісної системи
  • Окремий масляний бак гідропідйомного механізму
  • Плавне регулювання сили тиску навішування на ґрунт
  • Нижні тяги розсувні
  • Розтяжки нижніх тяг мають і ступінчасте, і плавне регулювання
  • Гідравлічна система оснащена масляним фільтром
  • Можливість одночасного використання ВВП і буксирування
  • Маятникове зчіпний пристрій для причепа

Комплектація:

  • Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчик напруги бортової мережі, аварійний заряд акумулятора та ін.)
  • Центральний електроперемикач на панелі приладів
  • Комфортне сидіння водія на амортизаторі, регулюється за висотою і відстанню до керма
  • Гумовий килимок на підлозі водійського місця
  • Висувна сонцезахисна шторка на передньому склі
  • Рукоятка швидкого рулювання на кермі
  • Двошвидкісний обігрівач кабіни
  • Вентилятор у кабіні
  • Великі дзеркала заднього виду на жорстких кронштейнах
  • Додаткові передні та задні фари на кабіні
  • Повторювачі поворотів на кабіні
  • Акумуляторна батарея збільшеної ємності
  • Плавкі електричні запобіжники автомобільного типу
  • Електричний генератор 750 Вт
  • Електрична розетка для причепа
  • Передні крила з бризковиками
  • Передні навісні вантажі 4х18 кг
  • Вантажі заднього колеса 4×45 кг
  • Гарантія 3 роки.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 40 (29,4)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 9,2
Формула перемикання передач (4х2)+(4х2)
Муфта зчеплення дводискова
Кабіна з вентиляцією, опаленням і оглядом 360°
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3600х1400х2400
Експлуатаційна маса, кг 2311
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв 2400
ДВИГУН
Модель двигуна CF4B40T
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів 4, вертикальне
Об'єм двигуна, cм3 2545
Турбонадув -
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤ 250
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 18,5 (189)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження +
Об’єм паливного баку, л 36
Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу відстою
Паливний фільтр тонкого очищення +
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Декомпресор -
Система змащення комбінована, з насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення +
Тип масла в картері моторні масла для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Об’єм мастила в картері, л 6,0
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення суха, 2-дискова, постійно замкнутого типу
Основна коробка передач 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,4-28,6
Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,1-25,2
Гальма на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту педаллю
Передній міст ведучий, вимикальний, аркового типу з бічними редукторами
Рульове курування гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, із захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління +
Розмір передніх шин 7.50-16
Розмір задніх шин 11.2-28
Колісна база, мм 1850
Колія передніх коліс, мм 1300, 1340
Колія задніх коліс, мм 1420, 1500, 1620, 1700
Кліренс, мм 340
Агротехнічний просвіт, мм 390
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 4,1
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 2,85
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) 4х20 / 2х45
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту Трансмісійне ТАП-15, ТАД-17, Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 18,0 / 4,0
Тип мастила в ГОРУ И-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 650
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напор/злив + 1 злив)
Передня навісна система -
Буксирувальний пристрій Знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми И-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання -
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія ізольована, із суцільним склінням і круговим оглядом, з природною і штучною вентиляцією, з опаленням, дах склопластиковий із люком, склоочисник переднього скла
Додаткове обладнання кабіни кабінний вентилятор, шторка від сонця
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія амортизаторні, з підлокітником
Панель приладів комбінована електронна зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, повторювачі поворотів на стійках кабіни
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомником
Характеристики
Основні
ВиробникДТЗ
Країна виробникКитай
Потужність40 к. с.
Об'єм двигуна2545 куб. см
Об'єм паливного бака36 л
Маса2311 кг
Тип двигунаДизельний
Тип приводу колісПовний
Номінальна частота обертання валу2400
Теоретична швидкість руху вперед28.7
Теоретична швидкість руху назад16.3
Блокування диференціалуTrue
Наявність кабіниTrue
Тип підсилювача кермаГідропідсилювач
Витрата палива243
Колісна база1820
Колісна формула4×4
КолірСиній
Об'єм бака40
Кількість передач8 вперед/8 тому
Габаритні розміри
Довжина3600 мм
Ширина1400 мм
Висота2400 мм
Користувальницькі характеристики
СтанНове
Вага2311
Інформація для замовлення
  • Ціна: 472 025 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner