Трактор JINMA JMT 3244HSM (24 к.с., 4х4, КПП (4+1)х2, ГУР)
273 000 ₴
- Під замовлення
- Код: 116809
Відправка з 11 грудня 2024
+380 (67) 380-24-34
Київстар- +380 (50) 170-50-01Vodafone
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Доставка по Україні!
Трактор JINMA JMT 3244HSM (24 к.с., 4х4, КПП (4+1)х2, ГУР)
Повнопривідний універсальний трактор потужністю 24 к.с. оснащений трициліндровим двигуном із вертикальним розташуванням циліндрів. Напівпрозорий циклон дає змогу стежити за забрудненістю повітряного фільтра. На тракторі встановлено гідравлічне рульове управління (ГОРУ) для більш зручного й комфортного керування. Формула перемикання передач: (4+1)×2. Задня навісна система має посилені нижні тяги.
Конструктивні особливості:
- Економічний і надійний 3-циліндровий двигун;
- Великий зручний паливний бак;
- Магістраль повернення палива від форсунок;
- Прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра;
- Електрофакельна система підігріву повітря у вхідному колекторі;
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною;
- Вал відбору потужності 2-швидкісний: 540/1000 об/хв;
- Навісна система з посиленими нижніми тягами та гідропідйомником;
- Гідросистема з окремими гідронасосом та масляною ванною;
- Буксирувальний пристрій – швидкознімна маятникова тяга;
- Передній ведучий міст портального типу з високими бічними редукторами;
- Гідрооб’ємне рульове управління з окремими бачком і гідравлічним насосом;
- Високі кліренс та агротехнічний просвіт;
- Просторе місце оператора;
- Зручне розташування систем керування;
- Коробка передач із розширеним швидкісним діапазоном 8+2;
- Великі колеса, передні 6.00-16, задні 9.50-24;
- Задні гальма барабанного типу;
- Роздільні гальма задніх коліс;
- Регульовані передня й задня колії;
- Блокування диференціала заднього моста.
Комплектація:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором;
- Інформативна панель приладів: цифровий тахометр і лічильник мотогодин, цифровий покажчик рівня палива, стрілковий вольтметр, стрілкові індикатори температури двигуна й тиску масла в системі змащення двигуна;
- Додаткова підніжка з високим рифленням;
- Рукоятка швидкого рулювання;
- Запобіжники зі світлодіодною індикацією виходу з ладу;
- Електрична розетка для причепа;
- Сучасні лінзовані фари;
- Упор капоту;
- Надійні замки капота;
- Великі дзеркала заднього виду;
- 2 гідравлічні виходи зі швидкороз’ємними муфтами;
- Передні навісні вантажі;
- Крила передніх коліс;
- Задні крила;
- Вимикач маси;
- Задня додаткова фара;
- Передні та задні кріплення для реєстраційних номерів.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 24 (17,6) |
Колісна формула | 4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 5,8 |
Рульове управління | гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач | (4+1)х2 |
Муфта зчеплення | 1-ходова, суха |
Кабіна | – |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3180х1440х1900 |
Експлуатаційна маса, кг | 1308 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | KM385BT |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 1532 |
Турбонадув | – |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2300 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (185-190) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Об’єм паливного баку, л | 30 |
Паливний фільтр грубого очищення | прозорий відстійник |
Паливний фільтр тонкого очищення | СХ0706 |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрофакельна свічка |
Декомпресор | – |
Система змащення | комбінована, з насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 6,5 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | суха, 1-ходова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач | 4 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | – |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,73-26,4 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,8-11,02 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | важелем |
Передній міст | ведучий, з можливістю відключення |
Рульове курування | гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 6.00-16 |
Розмір задніх шин | 9.50-24 |
Колісна база, мм | 1700 |
Колія передніх коліс, мм | 1220; 1290; 1300; 1380 |
Колія задніх коліс, мм | 1000; 1080; 1140; 1180; 1220; 1260; 1320; 1400 |
Кліренс, мм | 350 |
Агротехнічний просвіт, мм | 370 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 4,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,8 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 2х12 / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 14,0 / 5,0 |
Тип мастила в ГОРУ | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 2,0 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | – |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 / 1000 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – плавно по різьбі |
Тип робочої рідини гідросистеми | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 8,0 |
Додаткове обладнання | – |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | – |
Додаткове обладнання кабіни | – |
Додаткові підніжки | з лівого боку |
Сидіння водія | жорстке, регулюється за відстанню до керма |
Панель приладів | п’ять окремих круглих індикаторів |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Вимикач маси | на рамці акумулятора під капотом |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 350 |
Світлове обладнання | Ближнє, дальнє світло, задня фара, задні ліхтарі, передні й задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків |
Інше обладнання | – |
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Jinma |
Країна виробник | Китай |
Потужність | 24 к. с. |
Об'єм двигуна | 1532 куб. см |
Об'єм бака | 30 л |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Витрата палива | 275 г/кВт*ч |
Вага | 1308 кг |
Колісна база | 1700 мм |
Теоретична швидкість руху вперед | 26.4 км/год |
Теоретична швидкість руху назад | 11.02 км/год |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Номінальна частота обертання валу | 2300 об/хв |
Кількість передач | 8 вперед/2 назад |
Кількість циліндрів | 3 |
Стан | Новий |
габаритні розміри | |
Довжина | 3180 мм |
Ширина | 1440 мм |
Висота | 1900 мм |
Інформація для замовлення
- Ціна: 273 000 ₴