Доставка по всій Україні!
Трактор ДТЗ 160 (16 л.с., 1 циліндр, 4х2)
Простий, компактний, маневрений, недорогий, але водночас багатофункціональний і надійний задприводний трактор потужністю 16 л. с. Дозволений до експлуатації на дорогах загального користування, на відміну від мотоблоків. Призначений для виконання широкого спектра сільськогосподарських, транспортних та інших різновидів робіт у приватних домогосподарствах, дрібних і середніх фермерських господарствах, комунальних службах.
Має вдосталь місця для водія, раціональне розташування органів керування, зручне сидіння. Дзеркала заднього огляду великі, закріплені на жорстких поворотних кронштейнах. Обладнаний економним дизельним одноциліндровим двигуном із водяним охолодженням та електростартером. Гальма барабанного типу.
Трансмісія комбінована: клиночасне передавання, дводискове сухе зчеплення, шестернева коробка передач тракторного типу, що забезпечує 6 швидкостей переднього ходу та 2 швидкості заднього ходу. Передня й задня колаї регульовані, напівосьи заднього моста подовжені. Передні та задні колеса з протектором "ялинка", диски закріплені на шпильках.
Знімний причіпний пристрій і навісна система мотоблокового типу, але встановлені гідронасос і гідроциліндр подвійної дії для підіймічної навісної системи з гідравлічним керуванням. Живлення гідросистеми відбувається з окремого бака. Гідророзподільник має 4 режими роботи: підйом, опускання, фіксований і плавальний. Гідроциліндр може переставлятися під передню навіску.
Відбір потужності для переднього та заднього навісного обладнання здійснюється з провідного або ведмедого шківів трансмісії. Для цього на шківах передбачені спеціальні вільні струмки.
Трактор агрегатується з різним навісним обладнанням, зокрема з активними роторними ґрунтами завширшки до 1120 мм, з плугами, сіевками, копаликами, а також з транспортними причепами та напівпричіпами.
Особливості:
- Розсувна передня балка (ступеневе регулювання колії).
- Подовжені напіввиси заднього моста (плавне регулювання колії).
- Бризковики на крилах передніх коліс.
- Диски передних и задних колес на шпильках.
- КПП комбінованого типу (3+1)х2.
- Важіль ручного регулювання подавання палива.
- Гідравлічна система з плавальним режимом роботи.
- Окремий оливний бак для гідросистеми на правому крилі.
- Задні гальма барабанного типу. Одна педаль гальма.
- Електрогенератор потужністю 200 Вт.
- Зручне розташування органів керування.
- Змінний паперовий паливний фільтр у прозорій колбі з металевим захистом від пошкоджень.
- Повітряний фільтр контактно-оливного типу.
- Ведучий шків із п'ятьма струмками.
- Два клинових ремені В-2980.
- Трикулачкове дводискове зчеплення, з'єднане з відомовим шківом.
- Підпружинений механізм автоматичного натягування ремінної передачі.
- Блокування диференціала заднього моста.
- Стартер редукторного типу.
- Декомпресор.
- Додатковий індикатор тиску оливи в системі змащення двигуна.
- Опори двигуна надійні, з листового металу.
- Розподільник гідронавіски встановлений безпосередньо на корпусі гідронасоса між сидінням і правим крилом.
- Жорстка стійка панель приладів.
- Гідроциліндр навішування закріплений на жорсткій рамці сидіння.
- Знімний буксирувальний пристрій.
- Прес-оливка для змащування осі кріплення переднього моста.
Комплектація:
- Великі дзеркала заднього огляду на кронштейнах, що обертаються.
- Задня фара.
- Ящик для ЗІП на лівому крилі.
- Покажчик тиску оливи, покажчик температури охолоджувальної рідини, лічильник мотогодин, амперметр.
- Звуковий сигнал, дальнє/ближнє світло, покажчики поворотів.
- Комбінований перемикач режимів роботи електроосвітлювальних приладів.
- Вимикач маси.
- АКБ ємністю 45 А ⁇ год.
- Аварійна сигналізація.
- Гідравлічна система для задньої навіски: гідроциліндр і комплект шлангів.
- Ручка швидкого обертання керма.
- Передні та задні колеса з протектором "Ялинка".
Основні характеристики |
|
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) |
16 (11,8) |
Колісна формула |
4х2 |
Номінальне тягове зусилля, кН |
3,1 |
Кермове керування |
механічне |
Формула перемикання передач |
(3+1)х2 |
Муфта зчеплення |
дводискова |
Кабіна |
– |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм |
2050х1260х1210 |
Експлуатаційна маса, кг |
460 |
Двигун |
|
Модель двигуна |
ДД195ВЭ |
Тип двигуна |
дизельний |
Число та розташування циліндрів |
1, горизонтально |
Об'єм циліндрів, cм3 |
815 |
Турбонаддув |
– |
Номінальні оберти колінчастого вала, об/хв |
2300 |
Номінальна витрата палива, г/кВт·год |
≤249 |
Тиск впорскування палива, Мпа (кгс/см2) |
12,7 (130) |
Система запуску |
електростартер, ручний стартер |
Безпечний пуск |
– |
Система охолодження |
рідинна радіаторна |
Розширювальний бачок системи охолодження |
– |
Об'єм паливного бака, л |
8 |
Паливний фільтр грубого очищення |
змінний паперовий, у прозорій колбі, з металевим захистом від пошкоджень |
Паливний фільтр тонкого очищення |
– |
Повітряний фільтр |
контактно-оливного типу |
Підігрівання повітря у впускному колекторі |
– |
Декомпресор |
+ |
Система змащення |
комбінована, насосом і розбризкуванням |
Оливний фільтр системи змащення |
– |
Тип оливи в картері |
моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40 |
Об'єм оливи в картері, л |
3,2 |
Трансмісія, ходова |
|
Тип трансмісії |
механічна шестернева |
Муфта зчеплення |
суха, 2-дискова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач |
3 швидкості |
Додаткові знижувальні коробки |
2 діапазони |
Окрема реверсна коробка |
– |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год |
2,24-22,78 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год |
1,72-6,97 |
Гальма |
барабанні механічні |
Стоянкове гальмо |
+ |
Блокування заднього диференціала |
+ |
Передний мост |
– |
Кермове керування |
механічне |
Гідроциліндр кермового керування |
– |
Ручка швидкого рулення |
+ |
Розмір передніх шин |
5.00-12 |
Розмір задніх шин |
6.50-16 |
Колісна база, мм |
1200 |
Коліщатко передніх коліс, мм |
1080, 1180, 1280 |
Коліщатко задніх коліс, мм |
1020-1310 |
Кліренс, мм |
325 |
Агротехнічний просвіт, мм |
325 |
Мінімальний радіус повороту без гальм, м |
3,2 |
Мінімальний радіус повороту з гальмами, м |
– |
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. х кг) |
– / – |
Тип оливи в картері трансмісії та переднього моста |
Трансмісійний ТАП-15, ТАД-17, Silver SAE 85W-90; |
Об'єм оливи в картері трансмісії/ПВМ, л |
4,5 / – |
Навісна система |
|
Задня навісна система |
мотоблокового типу |
Привод гідропідіймача |
гідроциліндр, окремий шестерний гідронасос |
Керування гідропідіймачем |
гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення оливи гідропідіймача |
окремий бак на задньому правому крилі |
Гідравлічні виходи для під'єднання навісного обладнання |
– |
Передня навісна система |
– |
Буксувальний пристрій |
мотоблокового типу |
Вал отбора мощности (ВОМ) |
+ |
Обороты вала отбора мощности (ВОМ), об/мин |
1150 |
Можливість одночасного під'єднання ВОМ і буксирування |
– |
Конструкція бічних розтяжок і розкосів |
– |
Тип робочої рідини гідросистеми |
МГ-46В, МГЕ-46В літом М-15В(С) взимку |
Об'єм оливного бака гідросистеми, л |
4 |
Ергономіка, електрообладнання |
|
Кабіна водія |
– |
Сидіння водія |
відкидне |
Панель приладів |
з окремими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В/А·год |
12 / 45 |
Вимикач маси |
+ |
Генератор — тип, напруга (В), потужність (Вт) |
вбудований у вентиляторі |
Світлове електрообладнання |
основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Електророзетка для приєднання причепа |
– |
Комплектація |
металеві передні крила з гнучкими бризковиками |
габаритні розміри | |
---|---|
Висота | 1210 мм |
Ширина | 1260 мм |
Довжина | 2050 мм |
Основні | |
Номінальна частота обертання валу | 2300 об/хв |
Теоретична швидкість руху назад | 6.97 км/год |
Тип приводу коліс | Задній |
Теоретична швидкість руху вперед | 22.78 км/год |
Об'єм бака | 8 л |
Країна виробник | Китай |
Колісна база | 1200 мм |
Тип двигуна | Дизельний |
Потужність | 16 к. с. |
Виробник | ДТЗ |
Колісна формула | 4×2 |
Вага | 460 кг |
Витрата палива | 249 г/кВт*ч |
Об'єм двигуна | 815 куб. см |
Колір | Зелений |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Користувацькі характеристики | |
Стан | Нове |
- Ціна: Ціну уточнюйте